Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

ÁSZF-ből:

4. A rendelés menete

4.1. A kiválasztott termékek tulajdonságait, jellemzőit a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni. Amennyiben a webshopban található bármely áruval kapcsolatban, a weboldalon közölteknél a Felhasználó további információhoz a Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein juthat.

4.2. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

4.3. A Felhasználók számára a vásárlás megkezdése a webáruházban csak regisztráció során lehetséges. A regisztráció során a Felhasználó a Szolgáltató által megjelölt adatokat megadja, majd a Szolgáltató a regisztráció megerősítéseként visszaigazoló e-mailt küld. A Felhasználónak a webáruházba történő belépés – valamint az Általános Szerződési Feltételek és Adatvédelmi Szabályzat elfogadása – után a kiválasztott termék mellett található „Kosárba tesz” gomb megnyomásával van lehetősége annak megrendelésére. A Kosár az oldal tetején helyezkedik el, megjelenik benne a termék darabszáma és ára.

4.4. Amennyiben a Felhasználó a megvásárolni kívánt termék mindegyikét kiválasztotta és a kosárba helyezte, a kosár piktogramjára kattintással annak teljes tartalmát ellenőrizni, módosítani, illetve törölni tudja. A termékek darabszáma átírható, törölni is van lehetőség. A megrendelés elküldése előtt van lehetőség az árajánlat nyomtatására is.

4.5. A „Megrendelés” gomb megnyomásával a Felhasználó a „Szállítási és fizetési módok” felületére lép, ahol kiválasztja a megjelölt fizetési lehetőségek közül a számára megfelelőt. A szállítási díj mértéke a megrendelés összege, valamint a megvásárolt termékek függvényében változó. A szállítási és a fizetési mód kiválasztása alapján a rendszer Felhasználó részére pontos összeget jelöl.

4.6. Szállítási módok:

Futárszolgálat a Szolgáltató egyéni szerződése alapján vagy a Magyar Posta Zrt.-vel:

Szállítás, a Magyar Posta Zrt.-vel:

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

4.7. Fizetési módok:

  • utánvéttel
  • bankkártyás fizetés és készpénzes fizetés személyes átvétel esetén

4.8. Amennyiben a Felhasználó a megrendelés tartalmával egyetért, a „Tovább” gomb megnyomásával a következő felületen a személyes adatok, valamint a megrendelés ellenőrzésére, illetve szükség esetén azok módosítására van lehetőség. A megrendelés elküldése a „Megrendel” gombra kattintással történik. A Felhasználó a megrendelés előtt – a megfelelő négyzet bejelölésével – ismét kijelenti, hogy a Vásárlási Feltételek és Információk oldal tartalmát elolvasta, az abban foglaltakat elfogadja, valamint nyilatkozik arról, hogy a tisztában van azzal a ténnyel, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után.

5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

5.1. A Szolgáltató a megrendelést – annak beérkezését követően – elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja a Felhasználó részére. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számukra hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz, vagy nem aktív e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5.2. A megrendelésről automatikusan küldött emailre hivatkozva a Felhasználó érdeklődhet a megrendelésével kapcsolatban a Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségei bármelyikén.

5.3. A rendelés teljesítésének megkezdéséig elektronikus úton lehetőség van a rendelés törlésére. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Felhasználó e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. A Felhasználó a webáruházba történő belépést követően a „Megrendelés nyomon követése” alatt a teljesítés aktuális állapotát tekintheti meg.

5.4. Amennyiben a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azon okból nem tudja teljesíteni, mert a megrendelésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, úgy erről a Felhasználót tájékoztatja, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti.